brainwildchild

Alla inlägg under september 2012

Av Ronja Olsson - 13 september 2012 15:27

Sitter och skriver på mitt Epokarbete om mongolväldet. Max tre sidor, hur ska detta sluta?

Har kommit relativt långt och har 1 ½ h kvar innan jag ska gå till träningen. Hoppas på teknik idag. Känner mig taggad till tusen och har en jävulsk träningsvärk som vill bort!

Skönt med tidig träning idag då behöver jag inte göra så mycket er ikväll än att fixa min garderob som är världens röra. Ska gallra ut och kasta lite idag hade jag tänkt.

Även kolla runt efter en doppresent till Nelly som döps nästa helg (min kusins dotter).

Dagarna ramlar iväg snart står jag på startsnöret och springer mitt första lopp någonsin!! Taggad till tusen!


Av Ronja Olsson - 13 september 2012 09:45

submitted by iwillbewho-i-need

Av Ronja Olsson - 13 september 2012 08:14

   Telefonen går på högvarv. Snackat med Emmmeeeliiiee i ca 1 ½ h strax, snacka om att inte vi har några liv!

Snart ska jag åka iväg till biblan och söka information inför historia arbetet. Najss, boxningsväskan packad, middagen ner packad och humöret ligger på topp. Trevlans trevlans.

Dags att göra något, see yah later!


Av Ronja Olsson - 12 september 2012 19:24

Träningspasset klart för dagen, läxorna gjorda, middagen uppäten. Något kvar att göra? Njae skulle nt tro det!

Blir tidig läggning, ska upp på coachtid imorgon + ut till Kungliga biblan och söka fakta om mongolväldena + mera.

Så blir en händelserik dag imorgon!

Helgen är räddad med hjälp utav Epokarbetet annars hade jag kliat sönder huvudet på att inte göra någonting!!

Springa milen på fredag och sedan epok, epok, epok resten av helgen!

Så träningspasset idag då? 6km med ellinor, PW + jogging + styrka

Vi kämpade på bra, kunde gjort bättre ifrån oss men vi ska ta milen nästa fredag tsm så då kör vi järnet! :)

Nu ska jag kolla på lite film och fösa i mig lite te.


Hur kan man sakna en person som jag saknar dig ibland ?

 


Av Ronja Olsson - 12 september 2012 09:45

submitted by thejetsetgirl

Av Ronja Olsson - 11 september 2012 20:57

Så nu är jag hemma, fick i mig en proteinshake direkt efter fyspasset och nu smaskar jag på lite keso! Proteiner när de är som godast! (njaaee en fet stek är nog godare)

Vi körde som sagt fys idag och jag lovar att jag kände att jag levde, Svetten sprutade och musklerna hade mjölksyra till månen och tillbaka men jag uthärdade det mesta tills det verkligen sa stopp i axeln av alla ställen, brukar aldrig ha ont i axlarna men idag kom det så tror jag gjorde någon övning fel.

Men än en gång, GRYMT, skönt och härligt svett pass idag vilket jag kände att jag behövde!

På torsdag är det teknik, och hoppas på någon sparring på söndag!

Imorgon satsar jag på intervaller.

Nu ses vi i dimman guys ska borsta tänderna, få ut linserna, smörja in händerna och sätta igång 21 jump street (IGEN) skrattar så jag viker mig dubbelt åt vissa scener i filmen!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards