brainwildchild

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Ronja Olsson - 30 mars 2014 21:44

Nu i helgen har jag varit hos Johan och hjälpt honom att flytta till den nya lägenheten, som i sommar blir vår! Yeey! Men jag har dampat på som fan, mitt knä har gjort ont och min mage. Så jag har faktiskt varit ganska otrevlig och dampig som fan speciellt på kvällarna, igår så hade jag så ont i magen och jag höll på att spy hela tiden så det var lite jobbigt, när vi kom tillbaka till lägenheten med Johans familj så la jag mig i ett hett bad för att försöka få ner smärtan vilket jag lyckades med jättebra! Men sen direkt när jag gick upp igen så kom den ohyggliga smärtan tillbaka, usch! Så jag la mig i sängen och pratade med Jennifer och försökte glömma känslan, men när vi la på kom den igen. Tillslut blev den så stor att jag låg o krampade i sängen och grät av smärta så det var bara att klä på sig och ta en promenad, ringde Pontus och pratade med honom och mådde lite bättre, Pontus kan alltid få mig att skratta och må bra, han är en bra vän. Jag kan alltid ringa honom, oberoende tid på dygnet och han svarar alltid och försöker hjälpa mig. Jag uppskattar det verkligen. Gick in igen och efter en stund i sängen kom smärtan tillbaka, så jag var grymt trött på dessa ”vågor” det var otroligt oskönt! Runt tolvslaget åkte Johans kompis Alexandra och det blev tyst och lugnt hemma och jag tror att det var det jag behövde jag behövde lugn o ro, men det var människor hit o dit som skrek o höll på så det blev för mycket för mig. Johan kom o la sig med mig och vi låg o pratade en timme och då släppte magvärken helt. Idag har vi flyttat över det sista och jag har inte haft ont alls, nu sitter jag hemma och ska sova snart, imorgon ska jag först till Johanna och prata med henne, sedan till skolan och därefter till syster yster på kvällen och hämta en påse som jag har liggandes där med saker! På onsdag smäller det, då blir jag 18 år!!!!! Vad tiden går fort när man har roligt!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards