brainwildchild

Alla inlägg den 30 mars 2015

Av Ronja Olsson - 30 mars 2015 20:25

På torsdag blir jag ett år äldre, det sista jag känner mig som är 19. Haha. Händer inget intressant vid 19, får inte gå på systemet eller något annat. Är som att vara 18 ett år till. 

Önskelista? Vad önskar jag mig? Det är jag alltid dålig på, seriöst, jag är usel på att veta vad jag önskar mig. Det bästa är när någon tänker fritt och köper något som är unikt. Något personligt osv. Det brukar jag tänka när jag köper presenter till andra. Det ska vara något personligt samt något som man kanske kan relatera till tillsammans. Så efter några år när man ser på presenten, så kanske man minnsa något annat än att det var en present. Kanske ett minne av personen som gav dig det. 

Men vad önskar jag mig nu då? Brukar säga, väsentliga och nädvändiga saker. Saker som redan står på min lista att handla. Vilket just nu är 


OBH Nordica chili mikro. Netonnet verkar vara de enda som säljer de till ett bra pris nu för tiden. 

Matta, vilket är en svår fråga, vill ha en matta vid soffan och bordet. Så en mys matta med långlugg och härlig färg. 

Köpte ett nytt täcke nu igår, så påslakan till 240*200

Något som är ganska långt ned på min köplista men som alltid kommer stå där fram tills den dagen det köps är såklart alla säsonger av True Blood på dvd. Ja, jag är oldfashioned när det gäller mina favoriter. Alla säsonger hitintills av GoT. Något nytt är faktiskt alla böcker av Richard Catle (pseudonym) eller ja alla Nikki heat. Följer serien slaviskt och skulle mer än gärna vilja läsa böckerna som skrivits. 


Just nu sitter jag i min nya soffa, jag vlec jättenöjd med den. Trots min lilla etta så fick jag nog till det ganska bra med den ändå. Har tagit ned en massa i min redan överfyllda källare. Kommer i sommar när jag har ne ledig, regnig dag ta tag och sortera upp, packa om osv. Lägga ut på internet osv. Har redan en massa som måste säljas. Har lagt ut, men det är inte mycket som verkar vara intressant. Skulle fan behöva anordna loppis eller liknande och bli av med skiten. 

Ingen som är sugen på ett golf damset märke Spalding? Rött.? Är någon det, hör av er. 


Idag påbörjades en ny kurs i högt tempo, däremellan behöver jag också plugga psykologi. Men snart är sommaren här, ajg väntar spänt på samtalet från nässjö där jag ska få den sista infon kring anstälningen och ett inlogg så att jag kan lägg amig tillgänglig. 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards