brainwildchild

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Ronja Olsson - 3 juni 2013 20:16

Nu kanske jag ska visa att jag fortfarande lever. Det är skolavslutning om en vecka och då endast ett år kvar! Det känns otroligt bra. Idag avslutade jag med att göra det allra sista för årskurs två, vilket resulterade i att jag kommer få ett A i slut betyg på samhällskunskap 2b kursen. Känns awesome. Hade även lite fler betyg samtal och det visade sig vara ett B i Engelska och ett B i Idrott och Hälsa och ett C i Svenska kursen. Känns lite si och så med svenskan men jag kunde inte göra bättre.

Imorgon börjar jag 13,00 och har då endast filmvisning i ca 2h. Därefter är det träning på klubben och sedan hem för att packa det sista i väskan. På onsdag åker jag till Skutskär och kommer spendera långhelgen däruppe. Jennifer blir 18år på torsdag och ska jobba på laxhoppet. Hoppas på fint väder så att man kan få lite färg innan sommaren drar igång på riktigt. Imorgon mellan träningen och skolan tänker jag lägga upp en massa tidsinställda inlägg så att det lir någon rullning här. Men har lite småfix med bloggen, ska flytta den troligtvis och ska fixa en ny design när jag färgat håret.

Men det är allt för nu, det börjar mörkna på molnen men jag är riktigt trött och min säng ser SOM ALLTID lika inbjudande ut, kan inte trotsa dragningen till den!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards