brainwildchild

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Ronja Olsson - 26 juni 2013 06:36

Sitter hemma hos Sussi och Kjell nu, ska vara barnvakt åt Emma och Elias över dagen, om det blir regn, blir det myskväll med popcorn och filmer! Väntar nu på att dem ska vakna, klockan är bara halv sju så det tar nog ett tag till.

Annars är allt bra här ute, igår hade jag jobb hela dagen, målade plank, oljade in möbler, och dog i värmen. Avslutade med grillning och bad vid acksjön. Har även blivit frisk från förkylningen jag drog på mig för två veckor sedan, måste vart något annat. Säkerligen ett virus. Men nu är jag utvilad, lite snuvig och smått halsont men går över om någon timme säkert. Det betyder att jag inte tränat på två veckor, känner mig allt annat än i toppform. Har dock börjat träna lite smått nu med mest styrka tills halsen är helt bra. Så jag kör på squatschallenge. 30 dagar från 50 squats till 250. Är just nu på dag 9 så 100 squats ska jag få till idag. Kör utan vikter då jag är ute i skogen men på måndag är jag tillbaka på gymmet och 135 squats ska göras med vikt. Har lagt upp ett nytt träningsschema för resterande veckor. Men den kommer variera då jag är dels i västerås på både power meet och jobb, sedan har jag 4 veckor sommarjobb. Men ska göra ett bra och passande, mycket intervaller och power walks kan jag säga! Nej nu ska jag njuta sista dagarna här ute, pappa kommer hem ikväll så slipper vara själv vilket är bättre. Hoppas på fint väder imorgon så att jag kan fia det sista ute på gården. Fredag är det jobb i skutskär, undrar vad vi hittar på, avslutar med att sätta upp nya "tältet" och grillning. På lördag, mer jobb och mamma hämtar mig på kvällen. Gosh har en massa bilder från de här veckorna, som läggs upp så fort jag kommit hem till sthlm!



Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards