brainwildchild

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Ronja Olsson - 11 juni 2013 22:35

Det är sommarlov och jag har ett fullspäckat schema. Bara idag har jag haft väldigt mycket att göra. Över långhelgen var jag upp till mamma. På onsdagen åkte jag in till Denniz och var med han, Andrée, Kenny, Marxx, Timmy och många fler. Vi hade jätte trevligt trots att jag fick ofantligt lite sömn. På torsdagen, var jag bara hemma med mamma och på kvällen åkte jag till Tierp och var med Nermin. Fredagen gick till att vara i stallet och jobba på laxhoppet. På kvällen hade mamma och jag myskväll och kollade på film. Lördagen bjöd på samma sak, laxhoppet. Men på kvällen var det både 70års fest och sedan hundvakt åt Panzer, Aria och Zola. Sötnosarna.

I alla fall, jag mådde piss på söndagen och hade både halsont och hosta så blev kvar en extra dag i gävle och sov för det mesta.

Igår åkte jag ner till sthlm i tid till skolavslutningen. En sak säger jag bara, skolavslutningen var kass! Det var mörkt, ingen rödtråd, inte lika roligt. etc etc etc jag kan fortsätta ett tag men men. Vi var ca 9 tjejer i klassen som gick ut och åt på restaurang efter skolavslutningen, vilket var betydligt mysigare. Vi avslutade med att åka bort till långholmen/apberget.

Så glad att jag hamnade i en sådan här härlig klass! Runt 00 snåret begav jag mig hemåt och däckade fort i sängen.

Idag har jag både varit hos läkaren, psykologen, sett treornas utspring ( bara ett år kvar!!! helt otroligt.) samt varit bort till IKEA och köpt ett bord till faster som endast fanns på IKEA vid kungens kurva.

Imorgon ska jag till min ungdomspedagog, messa Anders och se om han har en lucka innan jobbet och sedan bege mig till gävle!

Jag kommer från och med lördag varken ha tillgång till internet eller mobil då jag ska ut till skogen. Huuah, men det ska bli trevligt att komma bort, och blir det fint väder kommer jag förhoppningsvis vara brun när jag åker därifrån. Midsommar firas i älvkarleby som vanligt på campingen och hos Erik.

Har inte visat upp mitt nya hår heller, ska försöka ta en bra bild, blev inte så rött som jag ville men någorlunda,

 

Av Ronja Olsson - 11 juni 2013 20:28

Här kommer mina bilder från Dag 2. Tog endast på ärkarna,


Felicia Özturk på Calina L

         

Ida Hagström och Pantomin

     

Lisa Hagström och Adonis 290

              

Hannah Samuelsson och Mountain Dew

               

Ulrika Lundsten och Carlotta B

       

Jenny Karlsson och Grållan

              

Johanna Öman Persson och Amadeo van het Lindehof

   


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards