brainwildchild

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Ronja Olsson - 14 juni 2013 16:25

Nu är jag på väg tillbaka till skutskär, var och sa adjö till gammelmormor. Hon fick komma hem och vila i Hälsingland, det var så ofantligt fint där vid kyrkan. Kyrkan låg precis och vätte ut mot sjön. Jag kom inhaltandes in i kyrkan då jag vrickade foten igår. Cermonin var jätte fin och jag kände att du skulle vara nöjd över den. När prästen var klar och kyrkklockorna ringde så lyste solen in över kistan och det var otroligt vackert. Jag la min och mammas egenplockade bukett på kistan och sa adjö till dig, nu är du hemma, nu mår du bra. Kommer sakna dig och våra stunder, som när jag åkte till dig på julafton med hembakade kakor, du sken upp och vi hade jätte mysigt, vi satt och löste korosord och sedan kom Karin med en present till dig. Som jag kommer sakna dig kakis. Men vi ses igen någon dag när jag själv vandrar vidare. Då får du sitta där och vänta på mig med korsord och kakor.
Godnatt, jag älskar dig! ?

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards