brainwildchild

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Ronja Olsson - 1 augusti 2013 22:11

"Be strong enough to let go and wise enough to wait for what you deserve. Sometimes you have to get knocked down lower than you have ever been to stand up taller than you ever were before. Sometimes your eyes need to be washed by your tears so you can see the possibilities in front of you with a clearer vision again. Don’t settle, until you know for sure what it is you want."

!

Av Ronja Olsson - 1 augusti 2013 22:03

Av Ronja Olsson - 1 augusti 2013 21:00

Av Ronja Olsson - 1 augusti 2013 19:07

Så det är torsdag och tack gode gud har veckan flygit förbi. Imorgon åker jsg upp till gävle igen. Ska bli nice!! Idag åkte jag till läkaren och kollade upp knät varför jag fått så ont och vad det är. Hon konstaterade att min korsbandskada har förvärrats och på grund utav min lilla åktur när jag släpades efter en bil på powermeet har jag skadat andra benet än det xom släpades för att jag la all vikt på det ben som jag fastnade med i bilen. Hon sa även att utifrån svullnaden och ömhrten på smalbenet är det troligt att jag har en spricka som läkt ihop bra nu men är inte helt återställd. Kort o gott korsbandsskada och muskelinflammation, käkar piller i tio dagar som är antiinflammatoriska. Sedan får jag successivt trappa upp träningen och om jag fortfarande har ont om tre veckor ska jag in på magnetröntgen och om det visar sig vara illa får jag operera. Men det ska inte hända tycker jag!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards