brainwildchild

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Ronja Olsson - 20 augusti 2013 20:15

Helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt
Helt galen, galen i dig

Ja att vara förälskad, det måste kännas så här


Hade inga drömmar, ingen önskan inom mig
Tog dagen lite som den kom
Hade kanske slängt nyckeln till mig själv
Ja, det kändes nog lite så
Hade inga planer, ingen framtid i min blick
Ingen längtan som lockade

 

Nu är jag helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt
Helt galen, galen i dig

Ja att vara förälskad, det måste kännas så här


Hur kan du locka så mycket glädje, ur mig varje dag
Hur kan du få mig att känna sån lust, till att leva, till att älska
Till att möta varje ny dag med dig


Helt galen, galen i dig
I ditt himmelska leende, i ditt skratt


 

Av Ronja Olsson - 20 augusti 2013 17:37

Alltså den här mobilappen kan jag spy på!! Skrev ett inöägg men der försvann då jag tänkte lägga till en bild. Men iaf lite kort. Gjort pricktest idag - negativt inte pollenallergiker. Beställt glasögon. Bestämt mig för den långa röda klänningen till kadettbalen! Gymmat 35min på klubben, biceps, triceps och underarm. Imorgon börjar jag sista året på gymnasiet, vad förbannat fort det här gått!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards