brainwildchild

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Ronja Olsson - 19 augusti 2013 22:13

Näst sista kvällen på sommarlovet och det har varit en produktiv dag iallafall. Började med möte med min ungdomspedagog vid 10 sedan in mot stan och träffade psykologen, till syster yster på jobbet och inhandlade hörlurar ich fick en ny plastfilm på mobilen :) Därefter till klubben för ett 40min pass där mage o rygg fick känna att de lever!! Ca 250 situps, 150 rygglyft, 115 ryggdrag samt plankan. Skulle gjort en till övning men då banden satt i ribbstolarna vid säckarna och matchgruppen tränade där kunde jag tyvärr inte de! Får bli nästa gång.
Imorgon ska jag på pricktest 10,15 sedan in till syster och på kvällen blire biceps, triceps samt underarm på klubben! Kötta!!!!

!

Av Ronja Olsson - 19 augusti 2013 21:45

Av Ronja Olsson - 19 augusti 2013 12:38

v.44 ska jag på bal i halmstad med Johan. Och då lär jag självklart ha en vacker, elegant klänning till denna tillställning. Jag är inte den människan som älskar att shoppa och jag bryr mig inte riktigt vad jag har på mig, så länge det är skönt. Men nu letar jag efter den perfekta klänningen, och har bestämt mig för att beställa hem en måttsydd balklänning från SofiaMoore. Jag har tagit ut fyra olika modeller och ska nu bestämma mig för en, detta var svårt ska jag säga!! 

Man kan få klänningen i den färgen man vill, och jag ska ha saffriblå, midnattsblå eller ebenholt svart. Detta för att matcha Johans klädsel. Men hur ska jag kunna välja modell alla är lika fina, långbetänke tid för detta eller så får Johan välja ut den han gillar och mamma som är i extas får väll ha ett finger med i spelet hon också. Hehe!

Men någon av dessa vill jag ha

         


Av Ronja Olsson - 19 augusti 2013 08:23

Just nu i och med knäskadan är jag splittrad ifall jag verkligen vill tävla i boxningen, om jag vill lägga ner helhjärtat eller om jag ska kämpa hårdare. Planen just nu är att stärka knät med promenader och viss styrketräning. Om två veckor får jag börja styrketräna med lite tyngre vikter och öka succesivt efter det. Jag vill bli bra, jag har tröttnat på att ha ont. Jag har tröttnat på att vara stor, Jag har tröttnat på att vara skadad, den här gången ska det bli bra igen! 

Så såhär ser mitt träningsschema ut för veckan, så fort jag fått ett skolschema ska jag lägga upp träningen för 5v framåt. 

Idag : Ett gympass på klubben, mage och rygg

Tisdag: 5,5km powerwalk på morgonen, gympass på klubben, axlar och underarmar

Onsdag: 5,5km powerwalk, gympass - biceps,triceps och bröst

Torsdag: 5,5km powerwalk, gympass - mage och rygg, samt några benövningar, dock utan vikter. 

Fredag: Powerwalk 5,5km

Sedan på fredag åker jag till Halmstad och tycker nog att jag fått bra träning i veckan till att få två dagars vila! :)

Den här gången ska jag fixa det!!!

     

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards