brainwildchild

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Ronja Olsson - 7 april 2014 10:30

Bara några dagar kvar innan påsklovet. Vilket kommer spenderas delvis i Eksjö med mamma och Johan samt i gävle med uppkörning och uppskrivning, hoppas jag klarar dem!

Helgen har varit bra, Johan kom i fredags, jag stannade hemma från skolan, då jag inte mådde så bra. På fredagen tog vi det lugnt och la oss ganska sent för att ONlinePizza inte kan samarbeta med seriösa pizzerior som varken förstår sig på tider eller att deras anställda MÅSTE förstå svenska för att kunna prata med kunden! Idioter! Kommer aldrig beställa där igen. Gick upp tidigt för att skriva högskoleprovet - vilket gick åt helvete, har tröttnat nu och funderar på att skita i att skriva nästa år. På kvällen åkte vi till Buchetto och åt trerätters med Emelie och Stefan, jättetrevligt hade vi! Kvällen avslutades med en promenad till Anchor som ligger en liten bit ner, stannade där till ungefär 2 tiden och vi hade en trevlig tid. Eller iaf jag, bra musik, god dricka - vodka redbull är en goodie drink enligt mig! Man slipper sthlm slisket och får höra på hårdrock! Bandet som spelade, spelade acdc hela kvällen så att sjunga med var med i beräkningen också! 

Sedan gick jag och johan mot tuben och åkte hemåt, vi somnade redigt fort och vaknade runt 12. Som en lite smått bakfull person låg vi i sängen hela dagen och gick å köpte pizza. Johan åkte hemåt runt 19.21 men vi ses på söndag när JAG ska köra söderut!


Men nu är jag i skolan i morgonrock, poängjakten har börjat och det är så mysigt att dagen menas med morgonrock och tofflor! Wiiihiiw

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards