brainwildchild

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Ronja Olsson - 22 april 2014 20:19

Nu var det ett tag sedan, men har haft mycket och göra och nu är en sak avklarad. Idag tog jag körkort! Wihoo! Var så jävla nervös eftersom jag inte har tagit en enda körlektion utan har kört själv hos pappa och ute i trafik med mamma, men nu har jag körkorrt och om några dagar får jag hem och ska hämta ut den, alltså jag är fortfarande i chocktillstånd, jag vet inte var ajg ska ta vägen eller bete mig! 

Är på Lidingö nu, Hasse och Gussan är här och firade min "bedrift" med god mat, en flaska skumpa och röd tjut från 2006, nämen trevlans trevlans! Kommer spendera mycket tid i Eksjö nu på senare tid, då jag från och med 11 Juni bor där permanent. Känns helt fantastisk bra. Under påsklovet var jag där och vi åkte dels och köpte en ny tv. 50 tum smart tv och möbler till lägenheten. Så nu börjar allting komma på plats. Hyllor och dekoration samt målning av möbler tar jag i sommar istället! Men det här blir nog bra, varje gång jag åker ner nu innan vi flyttar ner allt ordentligt så kommer det bli bra, typ en fullresväska och en ikea påse med kläder, så när Juni väl inkommer så är det mer min hylla och det sista av kläderna som är kvar, underbart, ska även rensa bland grejerna så slipper man göra det sen och så allt jag har just nu behöver jag inte ha kvar! 

Nej nu ska jag sätta mig och plugga på om ämnesomsättningen, prov på fredag :)


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards