brainwildchild

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Ronja Olsson - 3 april 2014 08:31

Igår hade jag en jättebra födelsedag! Jag var uppe med tuppen och åkte till banken för att fixa lite och sedan åkte jag till skolan, efter det åkte jag hem, gick förbi Jernet först, fick ett glas skumpa och snackade lite med dem där, därefter gick jag hem och fixade studentinbjudningar, samt väntade på att pappa skulle komma. Faster, Pär och pappa kom sen, fick presenter och gjorde oss redo och åkte bort till Paladar de Cuba, en av mina favoritrestauranger. Vi åt middag där tillsammans med Hasse och Gussan samt Sofia. Middagen avslutades med att dem kom ut och bjöd mig som fyllde år och alla på en flaska champange. Så summa summaru jag hade en jättebra födelsedag med familj och bekanta. Det jag fått hitintills är pengar, presentkort på IKEA, nya träningsbyxor och skor, en handgjord tekopp, lotions och sånt där samt en fin vit lykta. Jag blir firad av mammas familj när jag åker upp nästa gång.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards