brainwildchild

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Ronja Olsson - 14 juli 2014 11:40

Det är måndag och jag är ledig. Jobbar resterande del av veckan förutom lördag och söndag då jag är ledig för att moster Anna gifter sig. Åker 00.35 från eksjö till Skutskär, framme, 09.12 Har extra jobbat hela helgen, vilket betyder extra pengar. Får första lönen om tio dagar! Woop! 

I fredags kom antagningsbeskeden inför högskolan och jag kom in på sjuksköterskelinjen i Jönköping!!! Yeey! Det ska bli så jävla kul, längtar, har redan kollat in min första kurs och schemat för de första sex veckorna ^^ Ska kolla upp lite kurslitteratur idag och har fixat med csn. Känns konstigt att byta sitt liv från gymnasiet till högskolan, blir en annorlunda upplevelse, mycket mer självständigt men får läsa kurser som verkar vara väldigt intressanta. 

Jag och Johan har även kollat lite på att flytta till Jönköping nästa år, då vårt internetabbonemang går ut nästa sommar, tillsdess måste vi bo kvar i Eksjö. Men jag trivs, hade varit kul om det hade funnits mer saker att göra dock.

Nej nu skall jag vara produktiv idag, städa upp här hemma, då Johan åker till gävle imorgon och jag blir kvar här helt själv :(  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards