brainwildchild

Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Ronja Olsson - 30 juli 2014 13:20

Imorgon är det sista dagen av juli, helt sjukt vad tiden går fort fram. Har varit ledig nu idag fram till 16. Då blir det jobb fram till 21. Kort pass idag men längre imorgon. Jobb 7-15.30 imorgon men därefter väntar ledighet i tre hela dagar! Wooohoo! 

Jag gillar mitt jobb, trivs med kollegorna och brukarna, men jag vill nu ha lite semester och ledigt. Vilket jag får nästa vecka, jobbar endast tre dagar och lika så sista veckan på jobbet. 


Nicklas (johans bror) är här nere med oss och umgås. Han stannar nog veckan ut och åker hem i helgen. I helgen ska jag bara slappna av och göra precis vad jag vill. Dåligt väder idag, vilket ger mig en liten tår i ögat, jag gillar sommarvädret och värmen, kunna lägga mig ute i solen och bada i sjön. Mmm vad nice. 


I fredags firade ju jag och johan ett helt år och då såklart ska lite presenter ges till varandra. Jag hade köpte ett halsband med tors hammare och GTA V till honom och jag fick blommor, lite saker till lägenheten och boxen med de 5 första böckerna av game of thrones. Dock är två av böckerna uppdelade i två olika delar. Men det är bara bra, mer läsning åt mig. Vi åkte in till jönköping och åt ute samt köpte kurslitteratur till min första termin på hälsohögskolan. 


Idag har jag tvättat, fixat hemma, sett klart säsong 4 av GoT,  beställt hem kläder inför hösten och ska snart laga iordning lite kyckling. Sen bär det av till jobbet för fem timmars pass. Kollade på schemat igår och det såg inte allt för farligt ut! :) 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards