brainwildchild

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Ronja Olsson - 11 augusti 2015 07:05

Sitter å väntar på tåget hem, äntligen, natten har dock flytt förbi väldigt fort. Jonathan, som jag jobbade med, snackade en massa boxning och mma saker samt bra övningar. Fick några som jag själv kommer testa snart nu när febern är förbi. Dessutom pratade jag med Svea också som kommer på fredag kväll, äntligen kommer hon till Sverige :) Vi bestämde oss för en kaffe på söndag samt jag ska ge henne en rundtur i Jönköping. Hem nu och sova innan jag ska uträtta en massa ärenden och träna, viktigt att köra igång och träna nu för det ser ut som om det blir 2 militärsaker troligen i höst vilket kräver bra fysik. Styrka har jag, men konditionen är det värre med. Sedan ska jag jobba min sista natt på ett tag framöver. Jag gillar att jobba natt men vissa gånger kommer det inte fungera med skolan och flytta på dygnet hela tiden. Har mest dagars inplanerat framöver. Ja, där fick ni en lite UPDATE. Nu sitter jag på tåget hem och ska troligtvis sova eller korsorda, inte bestämt mig ännu. Ha en bra dag allihopa!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards