brainwildchild

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Ronja Olsson - 3 augusti 2015 15:13

Tiden går alltför fort ibland.. Vaknat nu, la mig vid 8 ungefär när kom hem imorse, och för någon sekund sedan försökte jag peta ut ögonen omedvetet på mig själv. Hur hänger det ihop? Det gör det inte, man jag skulle klia lite påögonen men istället skjuter jag nästintill in mitt finger rakt in i ögat, det var inte alltför skönt kan jag säga.

Hade en sånn sjuk dröm nu när jag sov. Först så räddade jag och mamma 9 hästar från slakt och köpte en stor jäkla gård. Därefter var jag utbjuden på dejt, dejten var att jag skulle bli sminkad, haha okej, ja så kan man också göra. Därefter så "flydde" jag därifrån, kom på någon snygg manöver och åkte hem, till ett hus som btw är min kompis pappas hus. Iallafall, ni ser ju redan nu att det är stora fel i min hjärna, fortsätter drömmen med att jag är gravid, höhö, klämmer ut ungen som faktiskt är förbannat fin. Men det beror säkert på de vackra generna, iallafall får ringa J då det är han som var pappa i drömmen, o vi börjar tjafsa om namn. Jag bestämmer mig för Tor och J bestämmer sig för Oliver. Det var efter många om och men som vi kom fram till det. Min bästa vän Jennifer kom till final i Idol i min dröm också, det skulle hon göra i verkligheten med om hon skulle ansöka.... Drömmen avslutas iallafall med innan jag vaknar att jag står och passar ut en massa barnvagnar och bilbarnstol och allt. Med en unge på armen och en karl som spelar Clash of Clans. Kan man säga att jag var måttligt irriterad, vaknar upp och fattar ingenting. Vad är det för dag? Månad? Tid? Vart är jag? Konstaterar att det är måndag och jag ligger i min säng, jag är singel och har inget barn. Haha, tänk vad hjärnan kan spela spratt med en ibland.

Nu iallafall ska jag gå upp, fixa lite o sen åka och utföra lite ärenden och sedan är det boxning 18-19.30 Vill låta mig minnas att det är teknik och mycket prövningar idag. Det ska bli awesome.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards