brainwildchild

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Ronja Olsson - 4 augusti 2015 06:43

Att vakna självmant klockan 6 var det ett jäkla tag sen, hade inte ställt klockan, men förberett mig på sovmorgon iallafall. Aja är kroppen utvilad så är den. Vaknade dock med en förbannat jobbig halsont. Inte alls kul är den. Hoppas att den ger med sig lite längre in på dagen!

Igår då, köpte borr och bits till min slagborrmaskin, lånade lite böcker, köpte liniment. Men det allra roligaste och viktigaste för dagen var passet på 1h o 30 min. Vi var 4 styckna på passet idag, vi brukar faktiskt vara ganska få, vilket i sig är väldigt skönt men i längden inte så bra för klubben ekonomiskt kan jag tänka mig. 15 minuter fri uppvärmning, därefter 4-5 prövningar med fokus teknik och avslappning. 12 minuter hantelskugg utan vila och avslutade med 15 minuter säck utan vila. Jag var redigt svettig och slut efter det passet. Men skönt slut, jag håller på att dö (känns det som), och jag är dyngsur men jag är taggad, jag är motiverad. Jag drivs av tanken, att fortsätter jag såhär och fortsätter jag hålla igång träningen så kommer jag orka mer, jag kommer gå ner i vikt. Och jävlar i mig när jag är tillbaka i matchform och byter satsning från att gå ned i vikt och komma igång till att utvecklas och bli bättre. Åhh jag längtar. Äntligen gör jag det jag är ämnad till och det jag älskar.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards