brainwildchild

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Ronja Olsson - 7 september 2011 19:56

Sorry men har absolut inte orkat sitta framför datan idag!

Igår gick jag och pappa till Jernet och käkade, mums! Tog gravadlax med pepparrotsgrädde och räkor till förrätt och ungsbakadlax med sallad och limesmör med cashewnötter till varmrätt, snacka om att man var skapligt mätt!

Idag gick jag först på coachtid och fick hjälp med lite matte, gick och köpte te och sedan var det tyska. Har ännu inte fått kläm på mitt uttal. Jag hade jättebra uttal förut men nu verkar det vara helt borta. Stort suck!

Lunch, super god vegetarisk burgare! Mmmums!

Engelska lyssnade på någon weird men helt okej låt, ska börja med poetry,music,lyric? projekt (tror det blev rätt).

Idrott, hade teori eftersom det ösregnade ute nästan hela dagen! Ännu mer suck på regnet!¨

Sedan åkte jag in till Lidingö och shoppade lite eller efter två timmar hade jag köpt nya skor och en bok, snacka om beslutsångest jag hade, vilka skor jag skulle köpa. Men men blir nog bra med dessa!:))

Lagade pyttipanna, snacka om enkelt!

Tog en 25 min promenad. ( Med 3 min jogging, snacka om att man inte har bra kondis eller knän som håller), sedan lite styrketräning, måste ju bli lite fit for fight nu eller?

Nu ska jag umgås med min pappa och skriva lite om liberalismen, super ruuuligt!


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards