brainwildchild

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Ronja Olsson - 8 september 2011 20:32

Jag kan fortfarande sitta och tänka på oss, fast det vi hade aldrig var VI!

Vi bråkade bara och vi kom aldrig någonvart, men jag släppte aldrig dig, jag stog alltid kvar, även fast jag tröttnat. När "J"ag fick ett sms så fick jag fjärilar i magen när jag såg ditt namn.  Men jag kommer ihåg 27 april i år, då hade jag lessnat, hade tyckt om dig i nästan ett år, jag orkade inge mer bråk, inge mer klagomål från oss båda. Men du ska veta att jag tänker på dig ibland, det gör jag faktiskt, hur mycket jag än kan förneka det!

Av Ronja Olsson - 8 september 2011 18:03

         

 
Av Ronja Olsson - 8 september 2011 16:11

Haha ibland är faktiskt jag bara för ful, ska börja träna boxning igen imorgon laddar upp med att jag sitter och käkar bilar och naturgodis, tjoooockis!!

Gick till IF Linnea idag och anmälde mig till ungdomsgruppen. Så nu blir det boxning tisdag, torsdag och fredag snacka om de tre första veckorna kommer jag ha så ont!¨

Nu ska jag göra en städlista på Spotify och börja röja omkring i lägenheten nu, pappa lämnade pengar så ska gå och handla också, ska baka filmjölksbröd i helgen!:))

Av Ronja Olsson - 8 september 2011 11:11

Sitter i skolan och gör absolut ingenting för tillfället. Snart lunch, äntligen Ronja is hungrig!!

Engelska och Kemi sen hem!

Pappa drar hem till Gävle idag så jag ska ha en städhelg och städa och rensa upp överallt! Har sagt det länge men nu lär jag ta tag i saken!:)

Miss my beauty!  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards