brainwildchild

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Ronja Olsson - 22 september 2011 19:36

Kom hemifrån Jernet nu, allltid bra mat jao!

Började med Musselsoppa mums! Sedan tog jag en Hjortfile som pappa käkade halv på! Mmmmm alltså det kan aldrig vara dålig mat där!;O Har alltid varit grymt bra mat där!

 
 
Sedan påvägen hem kom jag på nackdelen med att gå ner i vikt, inga byxor passar alla är för stora så har sprungit runt och dragit upp byxorna stup i kvarten!
Nu ska jag ta en dusch och börja plugga har inte gjort det än, dum Ronja!
Av Ronja Olsson - 22 september 2011 16:11

Just nu är jag ganska taggad, troligtvis blir det tävling i Högbo och Grs i höst! Super, Christina skulle kolla lite först.:))) 

Det ska bli så kul att komma ut och tävla nu när man tagit grönt kort! Sist jag var ute var på fältis, 2 december med Robin, på Skol-DM! Tog mig till final!:)) 

Skolan var chill hade håltimme på engelskan eftersom jag har redovisning nästa vecka så blev färdig med samhällskunskapen som vi har prov på imorgon, så det blir det jag ska lägga min enrgi på resten av kvällen! MMMM fun!

Ja och sedan blir man tvungen att åka upp i helgen för att fira systrarna, hm vad ska man ge till dem då?? Får klura på det, kör även ett box pass imorgon känner att jag börjar bli bättre och jag står inte ut en dag till utan träning känner mig som en uppblåst ko på 350kg!

Ska städa upp lite i mitt rum och sedan sätta mig med samhällskunskapen.

     Överst Christina och Nelson, Under Jag och Nelson!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards