brainwildchild

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Ronja Olsson - 5 december 2010 14:23

Jätte nöjd är jag fast att jag inte kom hem med en placering.

Vaknade vid sex, lagade risgrynsgröt åt mig och Natalia!

Arne skjutsade ner oss till stallet vid sju, fix packa transport, lasta.

Åkte till GFRK, anmälde gick banan.

Red fram lite dåligt med bara en ridslinga och en liten ridbana att rida frampå. 

I grundomgången red jag felfritt, på sexan och åttan blev han lite tittig. Men blev lite sur och upp for han och hoppade. 

Skritt, skritt red fram till omhoppning. Felfri och en bra tid till sista hindret där jag hoppade för Robin och inte var riktigt med så han stannade och jag gjorde en liten kullerbytta över så blev utesluten tyvärr.

Men tyckte det var bra ända, mina mål för idag var att gå till omhoppning och rida en bra runda i grunden. Vilket jag gjorde. Så är helt nöjd!

Tusen tack till Ingunn Opheim, Christin Åström, Farmor och Arne och Natalia Kajaus!


Nu ska jag duscha och bara ta det lugnt resten av dan, kanske lite plugg och träna till musikalen!

  

Av Ronja Olsson - 5 december 2010 06:24

SItter vid köksbordet med Natalia, äter lite innan vi åker till stallet.:)

Natalia bara: Lagade du risgrynsgröt?

Ja ba: Aa

Natalia: Inte visste jag att du kunde det?!

Jag: Amen det ligger en förpackning färdig risgrynsgröt därborta.xD


Vi åker till stallet, utnyttjar henne som hästskötare idag.:)

Fixar lite med Robin, lastar och åker iväg till valbo på tävling.:)

Gillas gillas gillas starkt!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards