brainwildchild

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Ronja Olsson - 21 december 2010 15:59

Orkade inte blogga när jag kom hem från stan igår, lite snabbt vad jag gjorde:

Förs skolan inte så märkvärdigt, sen in till stan först till Gammelmormor med en julklapp hon blev super glad.  

 Sen ner på stan med Jennifer och Rebecka, handlade lite blir en bild snart en hittar inte sladden.

Köpte två nya bh ar en röd och en vit, lösnaglar, läppglans, och trosor. Användbara saker.  

Sen hem och fixade med skoltröjorna.:)


Idag har jag inte heller gjort så mycket först sov jag på de två första lektionerna var film.  

Sen tränade jag jullåtar med Filip och Johannes.   Testade Filips dragspel kanske man skulle ta och börja med sånt.?? Hehe ne ingen skulle ha några öron kvar,  

Kollade på en massa bilder på Hk och sen på rasten hade jag psykfall.  

Knuffade ner Lasse (NO läraren) i snön.  


Nu ska jag bara sova och försöka rädda min hals från undergång.  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards