brainwildchild

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Ronja Olsson - 19 december 2010 23:26

Har sprungit runt i mitt rum som en galning! 

Tappade bort mitt pass och min plånbok.-.-

Har städat och städat och städat! letat och letat. 

Men förgäves.

Mamma hittade plånboken i min jacka och jag hittade passet i köket......

Av Ronja Olsson - 19 december 2010 19:11

Dag 2 Min första kärlek


Min första kärlek var nog till mitt ex Niklas, alla som känner mig vet att han betytt väldigt mycket för mig, alla vuxna sa att du är inte kär eftersom du inte vet vad kärlek är. Då trodde jag att de hade rätt men ändå sa man jag älskar dig till varandra.

Nu förstår jag att jag var kär riktigt kär också. För det gjorde att jag gjorde vissa saker som blev till det bättre och några till det sämre.

Nu kanske jag bara surrar men det är svårt att förklara känslor, tycker jag i varje fall. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.  

Av Ronja Olsson - 19 december 2010 19:02

Varit hos pappa i helgen och där ute i ingens mans land finns det inget internet.

Har skottat snö, skottat lite till och skottat ännu mer. Så jävla drygt, skottar jag så är det dubbelt så mycket tio minuter senare.  

Fixat klart mitt rum, har även flyttat in möblerna.:)

Ska in till stan imorgon, ska först till gammel mormor med en julklapp sen ner på stan och handla en julklapp till my big sister! Har ingen aning vad ännu men något blir det!  

En lite mer tråkig sak jag gjorde i helgen var att ramla ner för trappan först åkte jag på arslet och sen gjorde jag några kullebyttor och rullade stock. Snacka om hur ont jag har just nu!
   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards