brainwildchild

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Ronja Olsson - 22 december 2010 17:51

Dag 4 Det här åt jag idag.

Åt en knäckebrödsmacka med en ost skiva till frukost och lite flingor.

Lunch blev risgryns gröt, 

Sen till middag någon pasta carbonara

Och nu en macka !

Av Ronja Olsson - 22 december 2010 17:17

Haha fifan vad lyckad man är, skulle skjuta en raket och evelyn gömmer sig bakom sopprummet jag siktar åt andra hållet och på något sätt så träffar jag Evelyn i benet.  

Av Ronja Olsson - 22 december 2010 12:15

Kom precis hem nu har man jullov!!! Det gillas!!

Julavslutningen blev väldigt lyckad var väldigt duktiga talanger, alla var lika duktiga men tre grupper var lite bättre. 

På första plats kom Daniel som sjöng Michael Jacksons låt  The way you make me feel. Han gjorde den väldigt bra! Släpper han en skiva nån gång köper ja den lätt!

På andra plats kom Hannes som dansade, han var grym han med!

Och på tredjeplats kom Filip, Johannes, Adam och Bradley. Dom var super duktiga och lätt att jag köper deras skiva med om de skulle släppa en!


Sedan hade vi Dragkamp 9cd (alltså min klass) vann mot ab och ef! Så vi mötte lärarna men de är ju skitstora så kommer vi som är små så där förlorade vi.. Men det är lugnt.


Lärarna gjorde en riktigt rolig föreställning de också!


När jag skulle sjunga och Filip skulle spela när de andra skulle dansa kring granen blev allt fel. Filip var ju bra som vanligt med dragspelet och Johannes med gitarren. Så kommer jag och förstörde allt med min röst, jag förstår inte vad som har hänt med den!! Måste fixa den ska börja hos en sångpedagog!! 


Sen fick man betygen och de var ju fan bäst!!

8 MVG i :

Teknik

Historia

Geografi

Religon

Samhälls kunskap

Musik

Tyska

Hem kunskap

7 VG i:

Bild

Biologi

Engelska

Fysik

Kemi

Matematik

Svenska


2 G i:

Idrott

Slöjd


:):):):)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards