brainwildchild

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Ronja Olsson - 3 februari 2011 20:26

Här kommer lite bilder!:D

   Outfit bild:

Skjorta Cubus

Badtrosor Stadium

Glasögon Gran Canaria!

   Outfit bild:

Linne Bikbok 

Tröja Gina Tricot

Shorts Cubus

Glasögon Gran Canaria

   Outfit bild

Linne Bikbok

Shorts Cubus

Halsband JC

   Outfit bild

Linne Cubus

Jeans (fasters) JC

Tröja Stadium

Glasögon Gran canaria

   Saga på vägen hem   Emelie på vägen hem   Saga i receptionen.   Farbror Mats.   Nästan allihopa!     Lillkusin Albin   Middag på balkongen!   En katt kom och hälsade på en dag   Det stog vågar ÖVERALLT i Gran Canaria. Minst sex på varje gata.   Drinkbordet!   Fisk SPA   Ute och promenerar i Maspalomas öknen   Playa de Ingle   Playboy butik.(Y)   Indian   Stranden   Albin och Saga     Utsikt.   Albin   Saga spelar med korten.:)   VÄRLDENS GODASTE FANTA!!   Svenska rehabiliterings centrum   ROSA BIL!:D   GUL BUBBLA!:D   Faster, Albin och Saga!   Stranden   Jag ligger och solar:P   Faster och Emelie   Albin   Saga   Poolen!   Ett rum   Köket   Tv:n   Matsal   Vardagsrum   Utsikt   Utsikt   Utsikt   Utsikt   Och sista en utsikt bild.:D

Av Ronja Olsson - 3 februari 2011 15:09

Idag har jag äntligen förståt mitt problem. Jag har verkligen ADHD när jag inte idrottat på längre eller fått utlopp på min energi.

Jag säger förlåt till alla som varit med om detta idag eftersom det är inte så kul bara irriterande kan jag förstå när jag dampar om runt och är nästan allmänt galen!

Men efter idrotten (basket, som också fick veta av mina äckliga damp sidor) blev jag totalt lugn, blev nästan sovfärdig. Det kändes bra.

För jag mår alltid dåligt efter jag blivit lite för högljud eller blir (tokig), jag mår dåligt över hur folk tar mig som person, jag mår dåligt för att jag kanske sårat någon eller sådant.

När jag boxades förra året då var jag lugn det var för att jag fick ut energin på ett annat sätt, ett bra sätt. Men hur mycket jag än vill börja boxas igen så har jag inte tiden till att åka in till Sätra två gånger i veckan, skillnad om det hade varit i Skutskär eller Älvkarleby. Sätra ligger inte så långt bort men bussresor och sådant blir

1. Dyrt

2. Tar väldigt mycket tid.

Och jag har inte tid eller råd med boxningen just nu. När jag är hos dadi boxas jag lite på säcken vi har satt upp och kör styrke övningar men jag vill göra mer!


Jag funderar på att ringa Ingela och prata om Oscar men jag vet inte om hon vill ha hjälp eftersom jag har försökt börja rida honom så många gånger, har ridit i tre månader och sedan slutat eftersom jag fick för mycket i skolan. För det är ju inte bra för hästen om jag rider ett tag han lär känna mig och att jag sedan slutar helt plötsligt! Men att fråga gör aldrig något!


Nu tänker jag äta mat och plugga till So provet vi har imorgon!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards