brainwildchild

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Ronja Olsson - 17 februari 2011 15:30

Sorry för att jag inte skrev något igår!

Jag var så trött att jag inte orkade, pluggade hela dagen och började på mitt bild projekt!  


Idag var det inget specielt i skolan utan att vi hade skridskor och som alla vet är det ungefär den enda sporten som jag aldrig kommer var riktigt okej i. Lite ont i knäna och rumpan efter lite omkull ramlingar, även fast jag inte är bra på sporten så köttar jag väldigt mycket ger mig in på fler saker än vad jag borde. Som typ nu slänger jag mig nästan mot bollen och plötsligt kommer Simon från ingenstans, och jag flyger baklänges, vilket resulterar i kraftig rumpsmärta. Där ligger jag och skriker "SIMON!!" så har han försökt säga förlåt, vad taskig jag känner mig!  


Sedan hade vi elevrådsmöte, Erik Svedman en kille från kommun kom till oss med ider och berättade lite mer om elevråd, han har själv varit med i elevråd på högstadiet, gymnasiet och universitet även något mer tror jag. Så det var intressant. Lite nya ideér och sådant har ploppat upp.


Nu tror jag att jag ska lägga mig och vila lite känner mig väldigt trött sov inte så bra inatt vaknade mycket och var allmänt orolig vet inte var det beror på.!

   Lillsyrran på bild.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards