brainwildchild

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Ronja Olsson - 14 februari 2011 18:19

Happy Valentines day to everyone!  

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MjMyMDkx&d=4"></script><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg är värd 2 795 kr</a></noscript>


I skolan var det fullrulle! Sprang runt och satt upp tipspromenad och en massa annat grejs, Har nog förlorat två kilo idag har sprungit runt och letat efter våffeljärn, daniels nummer, daniel, jesper, jespers nummer, bultsax. Låste in skåpnyckel min I SKÅPET!!-.- Så jävla kass man kan bli!

På elevensval har jag HK och jag gjorde Broccoligratäng! SÅjäkla gott! Lite krämigare skulle den varit med annars var den totaly awsome!

Nu har jag bara vilat i soffan och pluggat lite grann, ska bara se klart O.C sen ska jag göra klart NO uppgiften har en skitsvår fråga som jag inte är klar med. Måste även skicka iväg ett mejl till Minitryck var på preem idag och dem hade inte fått in mitt pakket, skiitweird!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards