brainwildchild

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Ronja Olsson - 21 februari 2011 17:08

Puuh efter två timmar är jag färdig med bildarbetet, snacka heavy work!

Sedan har jag hunnit med att ordna upp pengar och sådant till skoltröjorna, så nu kommer det inom tvådagar skulle jag tro! Stort happy face på det!

Inge mer skolarbete idag förutom plugg till prov kan jag väll, har tre prov denna vecka,

torsdag: Matte,

Fredag: Tyska och NO.

Kan väll ta ungefär en timme till att plugga på NO kunskaperna, de sitter sämst tror jag, Tyskan kommer nog gå jättebra och matten är mer som ett läxförhör.

Det luktar mat lång vägar, tänkte göra en gratäng idag men mamma hann göra köttfärssås innan jag hann in i köket! Typiskt, tänkte göra en blandgratäng, med Potatis, Morötter, Brocoli, Majs och bacon. Kände bara för att blanda i en massa gott och se vart det leder.:P

Märker om det blir gott eller ej!

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards