brainwildchild

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Ronja Olsson - 13 februari 2011 22:23

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2060694/brainwildchild?claim=jjrc5xmgc57">Följ min blogg med bloglovin</a>

Av Ronja Olsson - 13 februari 2011 20:13

Vaknade vid åtta idag. Har nästan sett en säsong på The O.C., men är så irriterande att se på datan.

Låg nog i sängen till fem då gick jag till Natalia, såg Sverige ta hem en seger över Finland. Inte lite sur Natalia var eller, trodde att jag knappt skulle överleva,

Sedan gick vi till Näsboda spåret, och grillade körv, tog ett tag att få igång elden, men efter ett tag blev det bra. En skidåkare kom och frågade om han fick en korvbit men han stack.xD

Nu ligger jag hemma och kollar på Bones, hoppar in i en dusch och sedan hoppar jag till drömmarnas värld!

  

Av Ronja Olsson - 13 februari 2011 00:05

Vaknade vid sex tiden,    Jag vet inte vad min kropp har för äckligt fel.

Skulle iväg till Linda med 15,27 bussen men fel på mobilen så Faster och Farbror var väldigt snälla och skjutsade ut mig!

Var med Linda spelade XBOX snacka om att jag inte är bra på att spela typ underground, worms och HALO! Typ trettio timmar damp anfall!

Gick på promenad, snacka halt och kallt! Klack skor och leggings på vintern! 

Halkade, hörde någon skräckfågels läte! OMG JAG TROR JAG DÖR!!!

Sedan spelade vi Monopol och kände oss väldigt gamla!

Gick ut till bussen efter det stog typ 20 min, ingen buss och när bussen varit försenad i 13 min kom den och jag var som en fucking istapp!!

Åkte hem, tinade upp lite sedan kom Natalia förbi trodde vi skulle ha en skräckfilms kväll och se på the Human Centipede men nej nej, icke sa Nicke. Vi gick ut typ direkt och mötte hennes kompis Fredrik. Gick hem till mig och satt på en skräckfilm.

De små turturduvorna sitter ihopkurad i MIN säng och kysser varandra! Så söta!!

Och jag vill verkligen inte sova i min säng inatt misstänker jag!

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards