brainwildchild

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Helgen <3

Av Ronja Olsson - 5 augusti 2013 23:30

Helgen har varit underbar, helt underbar. Jag har träffat Jennifer och Sofie. Gick runt på stadsfesten och inhandlade lite skit ^^ Runt 20 kom Johan med tåget och sedan gick vi runt och sedan blev det middag på max. Åkte lite karuseller och sedan ut till Johans mamma. Tilbaka till stan, till skutskär och sedan ut till Hille för att tälta. Dock kom tältet upp runt 04.00 men vad gjorde det. 3h sömn och sedan upp igen. Ut till Gävle, bad med Ullis och Felicia. Sedan hämtade jag upp lillkusinen och vi gick på monsters university. Woop woop. I love it!! Ner på stan, lite karusellåkande med Donnsan sedan in med han t bomhus och tillbaka till stan. På något konstigt sätt fick Johan upp mig i Extreme å herregud vad jag trodde jag skulle dö när huvudet nästan var huvudstupa neråt. Annars var den inga problem. Buffé på österns pärla och ner på stan igen. Upp till Sätra och sedan ut till Säljemarsjön? slog upp tältet och jag total däckade. Vaknade av att det spöregnade på natten dock. Men vaknade till strålande solsken på morgonen och några bad blev det :)

Sedan finns det inga ord för hur söndagen gick. Johan missade ett tåg, blev fast i Tierp med andra. Jag kom med ett annat tåg och blev fast så vi satt där i tierp. Tillslut efter några timmar och johan bokade om till ett nytt flyg för andra gången den dagen fick vi buss till uppsala. Pendel till sthlm, och Johan tog flygbussen till Bromma och kom hem tilllsut. Jag däckade i sängen när jag kom hem och var helt slut. 

Idag har jag jobbat och sedan grönan med syster, stefan, syster o papi.

                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards