brainwildchild

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Ronja Olsson - 13 december 2014 00:26

Att känna illamåendet krypa allt närmre. Att känna halsen sno sig ett varv eller två i protest. Jag äter nästan ingenting. Jag äte så mycket så att min kropp klarar av att kliva upp ur sängen, göra det viktiga och därefter svälter jag. Idag åt jag ingen frukost, men till lunch åt jag en köttbit. Lyxade till det vid middagen, då blev det sushi och pekingsoppa. Såhär mycket mat har jag inte ätit på länge. Oftast blir det en frukt till frukost, något till lunch eller middag och that´s it. Det är inte bra jag vet. Jag är medveten om att jag kommer försätta min kropp i svältmode. Men jag känner ingen motivation till att äta. Detta för att jag bestämt mig för att istället för att tröstäta så har jag valt att äta så lite som möjligt istället. Jag vill inte gå upp i vikt på grund av den här separationen, jag vill gå ner. Jag kommer att gå ner. Någon dag kommer jag gå in i väggen, någon dag kommer jag inte orka längre. Den dagen längtar jag efter, den dagen ska jag verkligen be om proffs hjälp. Men den dagen är inte här på ett tag, när den dagen kommer så hoppas jag att i varjefall 20 kg är borta. Jag försöker träna 30-45minuter ca 5-6 dagar i veckan. Blandat mellan PW, Simning och gym. Snart hoppas jag att jag ser skillnaden. När jag gått ned till 95, och handen är återställd ska jag börja med att gymma på heltid igen och bygga upp musklerna jag en gång hade. Men fram tills dess ska jag försöka få bort det här äckliga fettet. 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards