brainwildchild

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Ronja Olsson - 3 mars 2013 20:54

Träningen var inställd idag men visste inte om det, åkte dit och fick låna Arthurs nyckel, så att jag kunde låsa och släcka när jag var klar. Hade sett när Hasse tänt en gång men glömt bort vart, så jag och Katrin sprang runt och letade efter "låset" men fattade inte att det satt i dörren. Hahah, Tack Arthur!

Säck, Skugg, och skivstången fick bli min träning. Knäböj, Bnkpress, Axelpress, Stående rodd, Flyes och magövningar fick bli dagens!

Har lagat matlådor för resten av veckan så skönt, slipper känna mig som en hemmsfru!!

Några från klubben har varit och tävlat i helgen. Guld till Loke, Samuel och Ashkan, Silver till Caroline och Helena och brons till Oscar. Grattis!!

Nej sängen ropar och ser otroligt inbjudande ut nu när jag köpt lite fler kuddar. Ohh I love it!

Imorgon återgår jag till verkligheten, som jag längtat!!

Av Ronja Olsson - 3 mars 2013 09:07

Det är officiellt jag vill ha en lite Pomeranian, sååå söta små saker. gillar egentligen bara större hundar och djur, men den här kan jag göra ett undantag för!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards