brainwildchild

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Ronja Olsson - 15 mars 2013 21:21

Något jag kom underfund med idag när jag gick på medis var att. Killar som röker är inte alls lika snygga som andra. Jag såg en kille gå förbi som ja, vad ska man säga. Jag la ner lite extra tid på att titta en till gång på honom. "Tur att det finns sådana där snyggingar som förgyller vardagen till ögongodis!" Då stannar han, tar upp en cigg och visps var känslan borta. Jag blev så otroligt äcklad. Jag har inget emot rökning, det säger jag inte, har både släkt och vänner som röker och jag har väll tagit mig ett par bloss när man hade sin problemtid. Men jag tycker det är äckligt. Varför förstöra sitt liv? Kasta ner pengar på cancerpinnar? Visst de ger några minuters tillfredsställande, men hallå finns mycket roligare och bättre saker att göra i sådana fall ;)

Nej, killar som röker är grymt avtändande, tänk bara på stanken efter någon som rökt. Oh shit mama!

Av Ronja Olsson - 15 mars 2013 21:10

Helt sick vad tiden går fort. Känns som om det var ig¨r jag örjade på Thoren. Nu är det mindre än ett och ett halvt år kvar. Idag har jag varit på coachtid, fysik, svenska. Simmat 45 minuter. Biologi, 15 min poernap på biologin!  Haha!

Åkte hem och somnade i sängen. Utmattad som få? Men nu ska jag ta ur linserna och lägga mig i sängen igen.

Imorgon kommer Anna ner till stockholm och ska fira sin kompis Helga. Mamma min följer med ner och umgås med mig under den tiden <3

Imorgon bitti ska jag även gymma, ben står på schemat. Jag ska inte ut och springa för är tjock och har ont i halsen :(  Work that ass bitch! Nu kör vi.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards