brainwildchild

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Ronja Olsson - 4 mars 2013 20:58

Måndag, ny vecka, nya utmaningar, nytt kaos! På samhällen idag fixade jag min dator, datatekniken tog isär HELA datorn vände upp och ner och ut föll en massa skruvar och saker som har lossnat från saker inuti datorn. Woops! Sedan kopplade han ur fläkten och tog bort dammet som låg där och gjorde att datorn stängdes av helt random! Tack så mycket!

Därefter filade jag på analysen, känner mig lite stressad nu vilket inte är bra men får skylla mig själv som bara letade efter en massa fakta över lovet och gjorde inte så mycket mer än de!

Därefter ut till Skarpnäck, cirkelträning, sedan till kontoret. Träffade pappa, hasse, harry och bäckis. Snackade lite och sedan åkte jag och pappa och åt middag. Därefter sprang jag till träningen.

Uppvärmning

Parövningar

Säck

Fys

Kort sagt! Imorgon skippar jag träningen då pappa fyller år och tänker spendera hela dagen med honom!! 46år, oldiie!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards