brainwildchild

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Ronja Olsson - 17 mars 2013 19:56

Ny vecka när jag vaknar upp, och jag har avslutat den här veckan på bästa tänkbara sätt!!

Legat med Analysen hela dagen, gått igenom svenskan och imorgon tänkte jag gå igenom meningsuppbyggnaden. Har väldigt ofta högertunga meningar så ska försöka variera till det :)

Träning på klubben idag. Några från Uppsala kom ner. Började med uppvärmning, skugg och sedan parövningar. Jag och Sona. Fyra ronder. Sedan gick vi in och körde 4x2min matchsparring. Tykte att det gick bra men blev ordentligt trött på slutet och hade håll så sista ronden var nästan bara att slå ut sig. Sona är en riktigt duktig boxare som tävlat mycket både i JVM, SM och JEM. Så hade förväntningarna som - ta det som det kommer och tänka mycket på guarden. Vilket jag gjorde och Anna sa det mellan ronderna att min guard såg mycket bättre ut. Jag tror att det är dels för att jag fortfarande är väldigt öm i näsan efter smällen jag fick av Helena i tisdags så höll den uppe så mycket som möjligt. Anna påpekade mycket mitt fotarbete och att slå rakhöger. Vilket båda är kommentarer jag får när jag sparras. Så träna, träna, träna, träna!!!

Men jag är jättenöjg och både Anna och Sona sa efter ronderna att det såg bra ut. Villket känns super. Behövde verkligen höra det psykiskt, då jag faktiskt just nu ligger i en form svacka psykiskt. Tycker inte jag kommer någonstans eller bidrar med något så det kändes bra!

Tack Sona för bra sparring.!!

Georg Scott var förbi klubben idag, kände mig lite dum när jag sen frågade vem det var. Haha kanske borde kolla igenom boxare genom tiderna. Kan bara dem vanliga Tyson, Ali, Manny, Floyd. Haha!!

Nu sjunger sängen en väldigt fin symfoni. Lockande och jag har en crush på min säng som alla vet. Ska gifta mig med den!!!

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards