brainwildchild

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Ronja Olsson - 6 mars 2013 09:47

Puh, gårdagen var smockfull! Bokstavligen! Skolan rände förbi, var tvungen att skippa fysiken för att åka och lämna nycklar till pappa, men annars så. Därefter åkte jag till klubben för ett rygg och magpass eftersom jag inte kunde vara med på min gruppsträning. Därefter hem och mötte upp pappa, hasse och agneta. Sedan gick vi till Jernet och åt middag. Pappas dag i all ära. Det blev

förrätt - vildsvinsinnanlår med buffalomozarella och rödbetor

Varmrätt - röding med fänkål och spetspotatis

Efterrätt - Black Forest Cake

En massa tranbärsjuice och Te. Kan säga att magen och jag var bästisar.

Sen jag vaknade har jag pluggat på analys delen på caset och packat väskan, blir fysikplugg på vägen upp till Skutskär. Känns bra att äntligen ha tiden till att åka upp och träna med skutskärs gänget, det var så längesen sist. Känner att just nu i boxningen kommer jag ingen vart psykiskt, fysikst gör jag det då jag tränar och får bättre kondition och styrka. Skulle behöva gå en lång kurs i psykisk mentalitet!!!

Aja, har fått min break från analysen, återgår till arbetet och bussen går om några timmar.

Av Ronja Olsson - 6 mars 2013 09:47

Puh, gårdagen var smockfull! Bokstavligen! Skolan rände förbi, var tvungen att skippa fysiken för att åka och lämna nycklar till pappa, men annars så. Därefter åkte jag till klubben för ett rygg och magpass eftersom jag inte kunde vara med på min gruppsträning. Därefter hem och mötte upp pappa, hasse och agneta. Sedan gick vi till Jernet och åt middag. Pappas dag i all ära. Det blev

förrätt - vildsvinsinnanlår med buffalomozarella och rödbetor

Varmrätt - röding med fänkål och spetspotatis

Efterrätt - Black Forest Cake

En massa tranbärsjuice och Te. Kan säga att magen och jag var bästisar.

Sen jag vaknade har jag pluggat på analys delen på caset och packat väskan, blir fysikplugg på vägen upp till Skutskär. Känns bra att äntligen ha tiden till att åka upp och träna med skutskärs gänget, det var så längesen sist. Känner att just nu i boxningen kommer jag ingen vart psykiskt, fysikst gör jag det då jag tränar och får bättre kondition och styrka. Skulle behöva gå en lång kurs i psykisk mentalitet!!!

Aja, har fått min break från analysen, återgår till arbetet och bussen går om några timmar.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards