brainwildchild

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Ronja Olsson - 8 januari 2015 18:38

Nytt år, nya möjligheter. Hoppas på det iallafall. Allt är bara upp och ner, jag är helt inne i att Johan flirtar med sin gamla rekryt, trollet. Jag vill inte vara förbannad men det funkar inte. Jag blir bara argare och argare. Jag vill verkligen vara vän med honom efter allt det här, men jag är det definitivt inte om han bestämmer sig för att bli tllsammans med trollet. Då kokar jag över totalt. 


Men åter till lite bättre. Jag kom in på latin kursen och börjar 19e. Den går på halvfart i 20v så jag kommer åka till srhlm minst två gånger för att tenta. Men om jag vill får jag göra tentan i Nässjö. 

Om kanske 20 dagar flyttar jag in till min lägenhet. Känns så overkligt, förstår inte att jag kommer bo själv, vara singel och bo i småland. Just nu är det lite ofattbart. Haha. Jag har tenta nästa vecka på psykologin. Snälla låt mig få ett E jag avskyr kursen. Jag självdiagnostiserar mig själv bara.. Bilen min ska säljas, har en köpare som tar den nästa vecka för 6000:- Funderar på att spara undan och ta lån i sommar för att köpa en bil eller att skita i det och köpa en bil sen när jag tagit examen eller när det väl behövs. Kan vara bra att ha dem där 6000:- om något händer. Liten kort sammanfattning. 


Nyår spenderades i Sthockholm, Salem. Först middag på fridays och sedan fest hos Oliver med Johan och en massa andra människor. Stefan hade köpt raketer för 7000:-.... Full blev jag, arg var jag, ledsen, sårad. Men det är vardagsmat för mig för tillfället.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards