brainwildchild

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Ronja Olsson - 16 januari 2015 15:09

Ja, jag öppnade upp den igen. Mest som impuls. Men jag känner att det kanske är för det bättre. 

Mycket har hänt sen jag låste bloggen (25e november) men nu när jag kollat igenom mycket inlägg märkte jag att mitt och Johans problem började redan 6e september. Känns sjukt att en person kan förtränga känslor osv, bara för att tro att nej det är inget. Men så kom oktober. Därefter November, hell jag var nära att läggas in på psyk i december. Nu ser jag lite ljusare tider och jag har fått en psykolog och är snart igång med vårterminen, jag flyttar snart till Nässjö så fort som möjligt, bilen är snart såld. Mycket har hänt och MYCKET kommer att hända. Haha, shit det här kommer bli intressant och samtidigt, konstigt. Jag ska tillbaka (psykiskt och fysiskt) till det jag var i Stockholm, stark, drivande, snygg och med en höger krok som är farlig. Är ni redo för ett nytt äventyr? Sist flyttade jag och blev en helt ny människa i Stockholm. Hell nu gör vi samma sak men i Jönköping!!

 

Shit snacka om att jag var snygg en gång i tiden! 

     

Av Ronja Olsson - 16 januari 2015 14:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards