brainwildchild

Alla inlägg under september 2011

Av Ronja Olsson - 14 september 2011 20:08

Förkyld, huvudvärk och snorig, allmänt trött! Orkar inte blogga! Gjorde en videoblogg, fast grymt dåligt ljud så kanske inte respektabel att se på! Men men jag bjuder på det denna afton!

Nu ska jag läsa kenmi läxa och svenska bok!
 

Av Ronja Olsson - 13 september 2011 22:53

Helt slut efter fyspasset, drypte svett om mig och benen skakar fortfarande. 

Färdig med liberalism power pointen bara att träna inför redovisning nu då! 

Pappa tvingar mig att bo i Gävle på helgerna, fatta att jag kommer få ett ADHD utbrott på tåget???? Jag HATAR att åka tåg jag får en tristess störning och det är så grymt tråkigt!!! Puckon! 

Jaja bara lida med det, får träffa saknade vänner åtminstone!:)

Kanske kan rida på lördagar också, okej något bra för det med sig.-.-

 

Av Ronja Olsson - 12 september 2011 20:08

Ligger och tar det lungt i soffan, har varit ute´på en 35 minutare, gud vad skönt det var! Börjar kännas att fettet försvinner, så när det är borta ska jag fokusera på styrka och kondition!

Skolan var chill, ingenting speciellt händer. En massa redovisningar och Power points bara!

Blev färdig med powerpointen till Liberalismen idag, så nu är den skickad till Zita så att hon går igenom och godkänner den.:)

Ska lägga mig i sängen och läsa bok + se på true blood, helt besatt av vampyrer? HELL YEAH!

Ger er lite bilder att dregla över från vampire diaries and true blood, MUUUUUMS!

Varulvar går bra de också.;)

Alltså egentligen vilken tjej tycker inte, bad boys, killar med muskler och som är grymt snygg. Vilka tycker inte att de är heta? Det är inte många som tycker så, självklart gillar man väll mjukisar också men det är något speciellt med bad boys och mystiska killar, de får en att vilja ha honom ännu mer! Ne det är något konstigt med attraktion! Ibland bad boys som är grymt snygga, till söta mjukisar!

Av Ronja Olsson - 11 september 2011 20:07

Blev en liten PW med i schemat också, blev färdig med läxan fort!

Tog en 25 minutare med jogging upp för en backe och nerför. Kände av knäskadan innan jag värmt upp, gud så ont det gjorde!

Som tur hann jag hem innan det börjar regna det är fett myyys!

Har duschat och min vattenkokare är snart färdig så att ajg får lite te! Den är värsta highteck med blå neonsken!)

Nu slår jag på True Blood i soffan först och sedan HOPP inne i sängen, myys!

Av Ronja Olsson - 11 september 2011 18:19

Schemat just nu.

Bli färdig med matteläxam, tre tal kvar.

Bli färdig med tyskan, två uppgifter kvar.

Välja låt.

Duscha.

Packa väskan.

Läsa boken.

Tända ett ljus och ha en tyst minut för de offren som dog 11 september 2001.

Se på en bra film och sova!

Min buss går 09,36 imorgon bitti, lite sov morgon det gillas!:)))

 


Av Ronja Olsson - 11 september 2011 18:14

Vill ha en ny design tror jag men gillar den jag har ändå, hmm HJÄLP"

Ska jag ha kvar den jag har?

Eller byta till någon av dem här.

Kommentera vilken ni tycker, eller ingen av dem!

     

Av Ronja Olsson - 11 september 2011 10:24

2009                                              
       2010

Smalare, snyggare, smartare!


Av Ronja Olsson - 10 september 2011 19:02

Mamma kom ner till Lidingö idag så vi tar det lungt, har varit och handlat och brödet är i ugnen! Funderar på att göra en ny design nu när jag blivit tvungen att sluta med ridningen.  Jag kommer alltid sakna Nelson och när det är klubbisar kommer jag upp och tävlar men synd!

Nej en ny design men har inga bilder ska be mamma ta några när vi åker ut till Elfviks udde, lite sommar/höst bilder. Förvänta er inga bra eftersom vi fotar med mobilen!

Nu ska jag vara social med min mamma! 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards