brainwildchild

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Ronja Olsson - 2 januari 2011 22:52

Jag skryter inte gärna 

Jag gör mig inte känd

Men jag är född till en stjärna 

&

Kommer dö som en legend!

  

Av Ronja Olsson - 2 januari 2011 22:18

Dag 16 Min Önskelista


1, Bra betyg

2, Nelson

3, En systemkamera

4, En ny dator

5, PENGAR!

Av Ronja Olsson - 2 januari 2011 22:12

Dag 15 Mina Drömmar


Jag har både långsiktiga drömmar, och sådana som jag strävar mot det här året. 

Mina drömmar för i år är:

Fixa mina betyg så att jag kommer in på ett bra gymnasium

Att jag kommer in i Stockholm och får min efterlängtade lägenhet

Att det här året ska något bra komma till mitt liv

Att jag ska bli en bättre person

Att jag ska bli bättre inom ridningen


Mina drömmar för mitt liv är:

Att jag får en bred utbildning

Att jag jobbar och bor i USA

Att jag bidrar med något bra till världen

Att jag har gjort allt jag velat innan jag dör


Tycker det är ganska enkla drömmar som man kan sträva efter och uppnå!  

Av Ronja Olsson - 2 januari 2011 18:00

Ändrade planer för kvällen, tog en promenad till Natalia.

Hon kollade minut för minut på Brynäs - Luleå, och jag fattade ingenting. Blev nog dumförklarad några gånger.

Tog en promenad hem igen och ska göra en super god bulgur sallad!

Av Ronja Olsson - 2 januari 2011 15:56

Ne nu har jag tröttnat på jullov det finns inget att göra, folk sover eller inte har tid. Vill tillbaka till skolan och fixa mina betyg! 


Mimmi (min kusin) kanske kommer ikväll och då har vi filmkväll.  

Kanske slingar håret också.  


Har städat rummet ytterligare idag, det har aldrig varit så här fint i mitt rum någonsin!

Av Ronja Olsson - 2 januari 2011 12:12

Ojojoj vad trött man var idag, känns som om jag har blivit överkörd av en långtradare.  

Har ingen aning vad jag ska hitta på idag, kanske tar en promenad med antingen Jennifer eller Natalia, kanske båda två.

Något blir det.  

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards