brainwildchild

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Ronja Olsson - 30 januari 2011 21:47

Yes, är hemma hos Jennifer, slaggar hos henne inatt.  

Har inte gjort så mycket idag, varit med henne och Natalia.

Kommer upp lite fler Gran Canaria bilder nu.  

   Faster och Farmor.:)

   Me!:D:D

 

Faster:) 

  

Farmor och Saga.:)

Av Ronja Olsson - 30 januari 2011 03:18

Hemma i Sverige igen har ingen aning när vi landade, ville bara av planet!

Fucking jävla horgubbe smiter före när han ser att jag hyper ventilerar och lill syrran gråter.(Vi har klaustrofobi, elr åtminstone jag). Då säger han

" Ni får väll för fan väna på er tur"

Jag ba " Äru dum i huvudet gubbäckel du ser väll att min lillasyster inte mår bra och inte jag heller"

"Ni får vänta ändå"

"Dra åt helvete och häng dig så vi slipper se ditt fula tryne!!"

Jag var så jävla trött på han och så irriterad att jag funderade på om jag skulle ge han en smäll!

Sedan går vi ut och ska hämta våra bagage såklart så kommer våra sist!-.-

PALLAR INGE MER LIKSOM!!!

Får inte tag på morsan pallar inte åka ut t skogen, så ringer Anna. Min moster är ju en räddare i nöden. Så slaggar hos henne i S.Bomhus inatt då!

Kolar av snart är ett vandrade lik!   

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards