brainwildchild

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Ronja Olsson - 3 januari 2011 23:37

Alla de lyckade filmerna från idag, mitt ihop klippning program har slutat fungera så de kommer upp så som vi filmade dem!


Av Ronja Olsson - 3 januari 2011 20:09

Kom precis hem vart med Jennifer.  

En länk med en film kommer lite senare så får ni se vad vi roade oss med.  


Kom precis hem men ska ut nu igen och möta kusinen som sover hos mig!  


Har fått tag på pappa ska med han till stockholm imorgon, men han svarar inte vilken tid. Bäst att packa väskan ikväll.  


Jag gillar dig, jag vet det, jag känner det!

Av Ronja Olsson - 3 januari 2011 09:27

Det värsta med mig är nog att jag inte kan sova så länge brukar bara kunna sova till max nio. Det är väldigt irriterande....

Sen när jag vaknade imorse hittade jag inte mitt täcke, kuddarna eller överkastet, i sängen låg bara lakanet, jag och en filt. Aha,,, jag hade slängt ner filten och överkastet innan jag somnade. Så då borde jag slängt ner kuddarna och täcket och sedan tyckt det var kallt och tagit fel på täcket och filten?? Ja jag har ingen aning vad jag håller på med..

Idag ska jag göra upp ett schema och en strategi, sen kanske jag ska vara med Sofi om hon kommer till furuvik.  

Har verkligen saknat den människan, vi har alltid kul tillsammans men träffas inte så ofta. 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards