brainwildchild

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Ronja Olsson - 4 januari 2011 20:36

Av Ronja Olsson - 4 januari 2011 18:22

Dag 19 En häst jag saknar!


Jag saknar min gamla häst Bruno mest, visst saknar jag Marino mer men jag kommer inte ihåg så mycket mer än den dagen han dog, och dagen före!


Men Bruno var min häst, min egna lilla pålle som jag älskade över allt annat. Jag brukade gå ut till hans box och sitta och gosa med honom. Jag kunde inte förstå att han var min. Jag förstår inte att han är borta heller. Det var jag som tog beslutet av att han skulle avlivas, men jag såg på röntgen bilderna att han led, han led så mycket av fången. Jag kommer fortfarande ihåg, med detalj när de rakade bort lite päls och satt i en nål med dropp tror jag, Anette klippte av hans man och svans åt mig. Jag gav honom en massa godis. Sen när sköterskan ledde bort honom, såg jag mot hans håll hela tiden men han staplade iväg med huvudet högt. Han visst vad som väntade honom, han visste att vi inte skulle ses igen. 

Han dog samma dag som han föddes, 7 mars 2007.

Han blev bara 18 år min bebis.  


Sista bilden två timmar innan han dog!

  

Av Ronja Olsson - 4 januari 2011 18:19

Dag 18 Jag Gillar!


Jag gillar/tycker om:

- Nelson

- Mina Betyg

-Mitt liv

-*****

- Mina vänner och släkt

- Min filt


Av Ronja Olsson - 4 januari 2011 13:21

Japp Ronja lagar god mat.  

Hehe ne steker lite falukorv, kokar broccoli och bulgur. Men gott är det!


Pappa hör inte av sig så jag vet inte om jag ska till Stockholm vi märker väll.

Annars åker jag någon annan stans ändå, jag vill bara inte vara i Skutskär för här finns det ingenting att göra! 

Vi får väll se.  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards