brainwildchild

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Ronja Olsson - 26 januari 2011 18:15

Tjo!   

Vaknade vid sex idag har blivit lite sjuk och är grymt täppt i näsan på nätterna. Kollade lite på film innan jag käkade frukost.

Solade lite innan jag, farmor och Arne gick ut på en lång promenad. Vi gick ner till strandpromenaden och gick hela den vägen till Maspolamas, där gick jag lite grann ute i öknen. Sedan när vi var påväg hem såg jag att massor av folk som satt på resturangerna runt mig stirrade på mig. Så jag kollade åt höger och där står en clown en centimeter från mitt ansikte. Jag är lite clownrädd, eller inte lite! Flyger upp och skriker hoppar två meter bakåt då gör han samma sak. Sedan härmade han mig ett tag.

Kom hem till Lägenheten igen och käkade lunch. Drog på mig tanning oil och la mig på gräsmattan. Har legat och stekt lite fläsk och nu har jag en redig solbränna blev lite bränd till och med. Men det har aldrig skadat någon.

Nu sitter syrran och jag i receptionen igen det blir bara vi och lillsyrran ikväll och min farbrors tjej ska ha hand om hans barn och en av sina egna. Mats tar med Martin, Evas son, och faster ut på Hard Rock Cafe. Har redan varit där ja. Farmor och Arne ska till något cafe och kolla på travet ikväll.

Slänger upp lite bilder en utsikts bild och två på mig och mina systrar.  

  

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards