brainwildchild

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Ronja Olsson - 15 januari 2011 18:32

Yes, har gymmat lite nu 40 min inte så hårt, först 15min cross trainer, 5 min situps (3*10) vila 5 min, 15min spinning och sedan 5min armhävningar.

Körde inte så hårt eftersom jag tänkte träna 40 min imorgon också innan jag åker hem.  

Har käkat middag också, därför fick jag ett ryck kände mig ovanligt fet.  

De andra provgående är ute och springer och kollar runt i resten av elevhemmen, ville inte följa med är inte den som springer runt och kollar på allt, om jag ska gå här så anpassar jag mig väldigt fort.  

Nu ska jag vila lite innan Hannah och Catharina kommer tillbaka, kanske somnar, vad vet jag. Jag som  är en sjusovare.  

Av Ronja Olsson - 15 januari 2011 12:03

Mitt internet har inte fungerat men fick låna Hannahs data, en tjej som jag bor med.  

Kom fram till lundsberg vid halv tio i Torsdags tror jag. Känns som man har Jet lag är ju en väldigt trött människa.

Gick upp vid sju på fredagen och fixade mig till skolan, 

Schemat:

Morgonsamling i kyrkan- jag panik som mår illa i kyrkor.  

Bild och musik- Kollade på de olika husen som är till musik, bild, bild och form, cafet och diskot.  

Skapande svenska- Lysnade på läraren som pratade om sitt ämne.

Naturkunskap: Fysik med en lärare gjorde lite experiment.(han, annars spränger jag nog skolan)  

Religon- Inte så intressant bara en massa prat.

Lunch- Fisk och grönsaker

Idrott- Hade så jäkla ont i ryggen (vilket jag fortfar  ande har) så tog en lång promenad istället. 

Sen fick vi en rundvandring på skolan.  

Det känns som om det blir ett långt inlägg.  

Sedan på kvällen åt vi middag Tacos!  

Sen hade vi en tipspromenad mitt ute i skogen!

Gick hem till elevhemmet sen och la mig.  


Idag vaknade jag vid åtta och tog en dusch, käkade frukost, sen 09.30 hade vi information om skolan.  

Lunch omelett och bacon, )tyckte att det luktade bacon när jag var på väg hem til elevhemmet.

Nu sitter jag och chilar ska snart ner till Atleten (idrottshallen) skulle vara någon turnering men har fortfarande så ont i ryggen att jag skippar det.  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards