brainwildchild

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Ronja Olsson - 9 januari 2011 18:34

Vaknade vid 13.00 jag och Jennifer, la oss och kollade på Texas chainsaw Massacre.

Grymt äcklig film! Definitivt inte läskig bara jävligt äcklig! Han kör en motorsåg igenom flera människor. Snacka om att jag inte var speciellt hungrig efter den filmen!

Jag och Jennifer käkade lite mat sen drog hon hem och jag gick till affären.

Köpte lite citron juice och kiwi! Gott!

Har pluggat lite matte, vi börjar trots allt skolan imorgon och ska snart ha prov. 

Har tappat upp ett bad och ska lägga mig i badet och läsa en grymt bra bok! Sen ska jag vänta på Bones klockan 8!

Som sagt skola imorgon sen fixa lite hemma!

Ciao!

  

Av Ronja Olsson - 9 januari 2011 01:55

Jennifer Strand- Jagar elefanter nära noshörningarna i frankrike efter röven Strippar till random anorexiafall nära döden

Emelie Westlund- En mullvad efter liket i egypten Wandrar en stucken tupp lyckligt under nigeria dammen

Ebba Andersson- En babian boxare anfaller andersson neranför dörren efter rövknullet springer satsen ochkommer näraigen

William Karlsson- William illern luktar lumpen i analen med Kalsongen antastar röven lumpen som springer och nosar

Jätte Muffins- Juck ägg till termos en Med underbara fina former i nylon strumpbyxor Ronja Olsson Ego- Röv orgasm nära jaguaren anfaller Orgasmen lockar sina strumpor och niger Entligen genomgått orgasm

Blå- Bisonoxe letar åksjuka

Fitta- Ful isbjörns tryne till auktion

Kuk- Kille under klockan

Pissa- Penis i stor säng arrangemang!!

KÅT- Knullad ål tillsalu!!



Kan ju bara säga att jag och Jennifer har kul på nätterna!

           

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards