brainwildchild

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Ronja Olsson - 19 januari 2011 18:48

Ah vad irriterad jag blir på att vara sjuk, går till skolan imorgon men bara på första lektionen och andra kanske tredje. Det är bara för att jag ska hinna fråga alla lärare vad jag ska göra under nästa vecka, då jag är i Gran Canaria. Det ämnet som ligger illa till för mig är svenska eftersom jag bara har en vecka att förbereda mig infö nationella proven de andra har tre veckor.

Så imorgon går jag till skolan.

Sedan så ska jag vila hur mycket som helst för på fredag ska jag orka hela dagen i skolan!


Ska lägga upp ett varmt bad nu och plugga lite matte!

Av Ronja Olsson - 19 januari 2011 09:03

Nu börjar jag friskna till "peppar peppar", är inte lika hes eller lika ont i halsen. Bara smått hes, lite ont i halsen, snuva, hosta, andningssvårigheter. 

Blev hemma idag men hoppas jag mår bättre imorgon känns som om ja ligger efter i skolan, och sedan åker jag till Gran Canaria på lördag, snacka om att jag kommer ha massor att göra. 

Vad tycker ni om den nya designen?? Gärna hiss och diss, eftersom folk tycker olika och det är alltid kul att höra vad folk tycker!

Nu ska jag kolla på Svambob Fyrkant som förgyller min dag!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards