brainwildchild

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Ronja Olsson - 9 december 2011 19:46

Vi börjar med dagen. Det var snöregn!!! Fullt med slask och äckel! Blev ju dyngsur! Väckte pappa runt 5.

Klockan 8 möte med Johanna och Oscar. Gick super, Johanna verkar trevlig och hon är både boxningstränare och har tävlat hoppning och fälttävlan, lite scary?;)

Hem käkade frukost, lite plugg. 

Schooool! Kemi, oxidation och reduktion (I think It was) mycket att skriva och en massa teori men bra att veta!

Samhällskunskap, fortsatte och läsa på instuderingsfrågorna ska skriva ut dem ikväll har prov på tisdag! Känns weird att vi har bara två prov kvar ett i samhäll och ett i tyska. Shit! 

Sedan går vi bara

V.50 måndag, tisdag(prov SO), onsdag (Nationella provet i matte), TORSDAG TEMADAG APL, FREDAG LEEEEEDIG!

V.51 Måndag, Tisdag, Onsdag(prov tyska), Torsdag SKOOOLAVSLUTNING

Denna termin har gått så fort, trodde aldrig jag skulle hamna i en så skön klass med sådana underbara personer! Det trodde jag alltid. Och hoppas att resten av alla terminer blir lika roliga som vi har haft det nu! 

Tyska, jobbade med övningar och tränade till provet. 

Ner till träningen, gjorde klart kemilaborationsrapporten så lämnar in den ikväll!:)

Då övergår vi till träningen. 

Jag tog hopprep i 7 minuter, blir bättre och bättre på det.

3 min jogging, olika övningar. 

Parövningar.

Sparring

Bara främre,

Både bakre och främre,

Byte, 

Mot kropp den andra kontrar,

Byte,

Andra olika, har så dåligt minne. 

När det var 20 min kvar gick vi över till säck. 

Och vad bra jag var! Äntligen kände jag feeelingen med säcken, snygg teknik (tyckte jag) om man jämför med andra träningar. Känner att det blir bättre och jag är taggad att börja tävla men har sagt att om det går bra så kanske jag börja tränigstävla nästa höst och börjar gå matcher under våren 2013 eller hösten 2012, det beror ju hur bra jag blir vilka framgångar jag gör och ifall jag får tid övers, men blir även hårdträning under sommaren ofc!

Nu ska jag duscha, sätta på mig en ansiktsmask, se på Million dollar baby! 

Imorgon blire kväll hos Persson och slaggar hos moster Annete!:))) 

Har tappat bort min mobilsladd så blir en bild på my babe! Har hittat en massa gamla bilder så slänger upp några sådana efter duschen!  


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards