brainwildchild

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Ronja Olsson - 8 december 2011 22:05

Vad jag vill ha i julklapp av tomten!

Den här supersnyggabilen med guld och ädelstenar, eftersom rött och guld är mina signaturfärger, så är ju denna bil GJORD FÖR MIG OCH BARA MIG, har ni 75 miljoner över skänk dem till mig och köp den här bilen!

Över till lite mer realistiskt.

Gymkort för ett halvår på friskis på lidingö.

Ett par boxningsskor.

Proteintillskott whey-80, only one och omega 3 alla från Star nutrition

Pengar i massor

Av Ronja Olsson - 8 december 2011 21:39

Gick super på dialogseminariet men det tar vi imorgon!

Träningen

Uppvärmning, Edgar tog den, olika övningar och sedan olika rusnings övningar med att springa fort korta sträckor, jag är bäst på långa sträckor! 

Sedan parövningar vänster höger, vänster uppercut, krokar, teknik med bara främre, fritt främre kropp med bakre, och sedan fri sparring, närgågna slag.

Avslutade med fys! Snabbt effektivt. 

Nu ska jag börja träna exposivitet onsdagar ch söndagar behövs, löpa kortare sträckor och reagera fortare. Har även kollat på ett par boxningsskor som jag ska spara ihop till nu. Ska även köpa ett gymkort till 2012 på friskis i samma hus som oss, ska börja styrketräna nu:)

Av Ronja Olsson - 8 december 2011 12:27

Igår var jag uppe i Skutskär på musikalen, lite smått besviken trodde den skulle vara bättre men den var helt ok. Lite synpunkter har jag men ska snart in på lektion så hinner nog inte skriva. Snart är det engelska, sedan ska jag iväg till World Trade Center på dialogseminarie med kommunfullmäktige och andra ifrån "mitt" socialutskott. Ska bli jätte trevligt. Sedan har jag träning ikväll, satsar fullt ut eftersom jag är rätt besviken på mig själv, hade helt blandat ihop texter och uppgifter på motionen så fick bara ettt E men nu har jag rättat till det för att själv känna att det är ok. Så nu får kroppen lida ikväll för att huvudet är dumt! Ganska bra!

Inlägg med video från musikalen och om träningen ikväll!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards